lørdag 18. juni 2011

18.06.2011

Har vært turer i dag og med hunden. Første turen innebar og stell av ponnien :) Og i kveld var vi hos hestene en tur. Godt når det er opplett når en går tur :)




Syns vennskap er vanskelig eg, i hvert fall siden eg ser verden ganske svart/hvitt. Klarer ikkje forholde meg til det som kanskje mange andre kan. Og stoler ikkje på at det som er her i dag er her i morgen og. Og tar ikkje for gitt at folk er her, etter som eg er vant til det motsatte.
Det er vanskelig for meg å stole på folk og at de er de som de sier at de er. Venter liksom alltid på at de skal snu ryggen til meg.
Er vel ofte der det ender i mitt liv, siden eg er usikker og ikkje har tro på at vennskap kan vare.

En usikkerhet plantet i meg som eg skulle ønske ikkje var der.. og er ikkje sikker på kordan få den vekk.
Alle trenger vi jo venner i livet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar