onsdag 15. juni 2011

14.06.2011

Dagen har inneholdt mye regn!! Men tok meg en handletur og fikk tak i det meste eg skulle ha + litt til som alltid. Mest fornøyd ble vel chinchillaen som fikk seg ny sovehule :)



Pakket ut og la på plass alt med en gang, ikkje alltid at det skjer... men va jo mye enklere.

På benken min står nissen (som skal stå på trappen), den ramlet ned i dyrenes jakting på hverandre. Den venter bare på en reperasjon.

Lurer på om eg finner noen firkløver i år.. kom over en sekskløver i fjor. Ønske om å finne det mente noen var å friste skjeben.





Etter gårsdagens tur med hunden kubbet eg som eg var og sov ganske godt til i morges, men våknet med hodepine og sår hals. Håper at det går fort over!! Utover dagen snek det seg litt feber inn og.

Kanskje eg vasket for mye bil i går? Hehe... Neida, det va kjekt det å kunne hjelpe en god venninne :)

Væromslag sliter på kroppen og immunforsvaret, men er vel sånn en må leve med her i landet.

Leddene verker i kveld, så får bare slappe av og ta det med ro. Like før det er natt her..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar