søndag 11. desember 2011

11.12.11

sitter og ser en eller annen julefilm på tv, en av de mange som fins der ute. ene katten sover ved beina mine og eneste lysene som lyser er fra adventsstaken.

en burde egentlig sove når klokken tikker forbi midnatt, men det er ikkje alltid lett, og med en skade som verker i tillegg er det ikkje lett.

aking er bare gøy, men kan være farlig når en slår opp gamle skader, men gu kor gøy det var!! alder ingen hindring der i gården :)

har ganske mye folk på fjesboken, men bare noen få av de er egentlig mine venner, gjerne bare en liten brøkdel. og får nye spørsmål om vennskap. har svart ja dersom det har vært noen fra eldre dager som skoler osv.. men hvorfor ska en absolutt være venner uansett? er noen som eg ikkje har noe til overs for.. koffor då trykke ja? av dumsnillhet?

er lei av falsk hyggelighet, og skal ikkje si at eg ikkje gjør det sjøl og. men det er så fake. prøve sjøl å ikkje være fake mot andre, men noen ganger er det enklere en å måtte si det en tenker å føler eller å si at en ikkje er interessert.  og enkelte ganger er det ting som går over etter hvert.

noen ganger er en kanskje irritert for en bagatell som to dager etter ikkje er noe bagatell mere.

i mitt liv er det relativt rolig nå, adventstid.. alle gaver i hus... kaker i bokser og en del pynt på plass.


bable mer i morgen, når hjernen har kvernet litt mer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar